»In če to pomeni, da so za to potrebna tudi sintetična goriva v večjem obsegu, da ostane vozni park podnebno nevtralen, potem je to razlog, da se dovoli uporaba motorjev na notranje izgorevanje tudi po letu 2035, če jih poganja izključno sintetično gorivo.«
»Občutek imam, da vsi po tihem računamo na to, da popolne prepovedi motorjev z notranjim izgorevanjem v Evropski uniji leta 2035 ne bo.«
»Za zdaj se nam zdi, da sintetična goriva ne spadajo v cestni promet, tudi tehnologije še niso tako razvite, da bi lahko to komentirali. Poleg tega pa sintetična goriva ne rešijo težave z onesnaženostjo zraka.«
»Kakšno perspektivo imajo vozila na sintetična goriva po letu 2035? Ne gre za nesoglasja, gre samo za vprašanje, kako naprej. In to vprašanje ni nerešljivo, ne kar se tiče nemške vlade, ne kar se tiče Evropske komisije.«
»Osnovna razlika je, to smo slišali zadnjič: prepovedi ustvarjajo inovacije. Ne, sem popolnoma drugačnega mnenja. Ne, prepoved avtomobilov z motorji z notranjim izgorevanjem leta 2030 pomeni, da bodo vsi naši izjemni strokovnjaki, znanstveniki, izumitelji, ki izdelujejo najboljše motorje na svetu, izgubili službe, ker teh avtov ne bo več.«
»Za obdobje po letu 2035 namreč predvidevajo izjeme, kot so vozila, ki bodo uporabljala ogljično nevtralna goriva, proizvajalci, ki proizvedejo manj kot tisoč novih vozil na leto, pa bodo, kot razumemo napoved, še naprej izvzeti.«
»Sintetična goriva v prometu pomenijo, da se izpusti iz prometa selijo v druge sektorje. Proizvodnja sintetičnih goriv je vendarle tudi povezana z določenimi izpusti. Na eni strani tako dosežemo brezogličenje v prometu, se pa en del emisij preseli v druge sektorje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju